JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canım kardeşim,
Her gün gördüğüm aracı tanımayacak değilim.
Ben sözümü söyledim, eğer gerçekten niyetin varsa buyur gel... Bu konuştuğunuz rakamların çok çok altına aldıracağım sana o aracı.
Hergün gördügüm derken Bunun aynisindan yokki başka farklidir o

Neyse konuyu savaş alanina cevirmeyelim 10k lirayada var ama cabrio degil