• 20-12-2022, 09:52:57
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    8525 - 9075 TL arasında bekliyorum. Bazı arkadaşlar 8bin tl demiş de açlık sınırı zaten 7785TL.

    Yaklaşan seçim sebebiyle 9 bin tl altını da vermezler. Alım gücü/dolar konularına hiç girmiyorum.
  • 20-12-2022, 10:17:40
    #47
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8525 - 9075 TL arasında bekliyorum. Bazı arkadaşlar 8bin tl demiş de açlık sınırı zaten 7785TL.

    Yaklaşan seçim sebebiyle 9 bin tl altını da vermezler. Alım gücü/dolar konularına hiç girmiyorum.
    8500 bekliyorum
  • 20-12-2022, 10:18:48
    #48
    Üyeliği durduruldu
    8000 yeter de artar 3k iyi zam
  • 20-12-2022, 10:25:12
    #49
    9 bin verirseler şımarırız. Sınırda yaşayalım 7800 yeterli olur.
  • 20-12-2022, 10:55:27
    #50
    8450 TL hayırlı olsun
  • 20-12-2022, 11:17:17
    #51
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm fırsatçılar tüm zamcilar bu haberi bekliyor.
    Elhamdülillah
    Nasıl bir mantık bu?
    Maaşlar ağaçtan mı toplanıyor, gökten mi yağıyor?
    Esnaf değilsiniz, kendi işinizi yapmıyorsunuz ki asgari ücretin ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz.
  • 20-12-2022, 11:55:55
    #52
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir mantık bu?
    Maaşlar ağaçtan mı toplanıyor, gökten mi yağıyor?
    Esnaf değilsiniz, kendi işinizi yapmıyorsunuz ki asgari ücretin ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz.
    Herkez keseden yazıyor yok 10 k olsun.Açık konuşayım 15 personelim var asgari ücret 9k olsun 2 kişiyi maalesef işden çıkarmak zorunda kalacağım.
    Ortalama bir personelin maliyeti 13k civarına geliyor hiçbir desteksiz kaldıracak güç kalmadı artık.
  • 20-12-2022, 12:08:43
    #53
    hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkez keseden yazıyor yok 10 k olsun.Açık konuşayım 15 personelim var asgari ücret 9k olsun 2 kişiyi maalesef işden çıkarmak zorunda kalacağım.
    Ortalama bir personelin maliyeti 13k civarına geliyor hiçbir desteksiz kaldıracak güç kalmadı artık.
    Köle gibi otomatik hayatta önüne hangi iş koyulursa sadece o işi yapabilenler sanıyor ki asgari ücreti cumhurbaşkanı kendi cebinden veriyor.
    Güzel oldu yazmanız.

    Kendi işini yapan onlarca kişi tanıyorum. Artık asgari ücret zamlarının kallavi oranda olması nedeniyle 2-3 ay derinden sarsılıyor işleri. 2 senedir de üreticilerde doğru düzgün para kazanan yok. İlla kazanan vardır ama o kazananlar gerçekten büyük miktarlarla iş yapanlar.
  • 20-12-2022, 12:10:27
    #54
    Üyeliği durduruldu
    hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkez keseden yazıyor yok 10 k olsun.Açık konuşayım 15 personelim var asgari ücret 9k olsun 2 kişiyi maalesef işden çıkarmak zorunda kalacağım.
    Ortalama bir personelin maliyeti 13k civarına geliyor hiçbir desteksiz kaldıracak güç kalmadı artık.
    Ev kiraları da 5000 TL'den başlıyor. Çalışan ne yapsın?