TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir mantık bu?
Maaşlar ağaçtan mı toplanıyor, gökten mi yağıyor?
Esnaf değilsiniz, kendi işinizi yapmıyorsunuz ki asgari ücretin ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz.
Herkez keseden yazıyor yok 10 k olsun.Açık konuşayım 15 personelim var asgari ücret 9k olsun 2 kişiyi maalesef işden çıkarmak zorunda kalacağım.
Ortalama bir personelin maliyeti 13k civarına geliyor hiçbir desteksiz kaldıracak güç kalmadı artık.