hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkez keseden yazıyor yok 10 k olsun.Açık konuşayım 15 personelim var asgari ücret 9k olsun 2 kişiyi maalesef işden çıkarmak zorunda kalacağım.
Ortalama bir personelin maliyeti 13k civarına geliyor hiçbir desteksiz kaldıracak güç kalmadı artık.
Köle gibi otomatik hayatta önüne hangi iş koyulursa sadece o işi yapabilenler sanıyor ki asgari ücreti cumhurbaşkanı kendi cebinden veriyor.
Güzel oldu yazmanız.

Kendi işini yapan onlarca kişi tanıyorum. Artık asgari ücret zamlarının kallavi oranda olması nedeniyle 2-3 ay derinden sarsılıyor işleri. 2 senedir de üreticilerde doğru düzgün para kazanan yok. İlla kazanan vardır ama o kazananlar gerçekten büyük miktarlarla iş yapanlar.