redius adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstifa edip yazılım sektörüne girmek
43
●3.080
- 16-12-2022, 16:36:18Ben bir çok kişinin girmek için yırtındığı işten istifamı verip geçtim. İngilizcen varsa tavsiye ederim, yoksa aklından geçirme...
- 16-12-2022, 17:16:23Şunları da eklemek istedim, olur da istifa etme yolunu seçerseniz;uguruygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Önündeki 1 yıl için, gebel sağlık sigortası ve telefon faturası için şöyle 8-10k lira falan para ayırmanizi öneririm. Malum sigortanız olmayacak, GSS prim borcu birikecek aylık 250-300 lira. Bunu ödemezsiniz devlet hastanelerinden hizmet alamiyosunuz.
- Bi de sağlık durumunuzu bilmiyorum tabii, almak zorunda olduğunu ilaç ve ya düzenli olarak doktora gitme durumunuz var ise, alacağınız kararı tekrar gözden geçirin. Sağlık önemli. Hep maddiyati hesaba kattık ama
- Bu kararı alıp eve döndüğünüzde, psikolojinizin bu süreçte çelik gibi olması lazım. İnsanlar olur olmaz yorumlar yapıp, isteğinizi kırabilirler. Size sadece ailenizin destek olip inanmasi ve planlarinizdan haberdar olması yeterli. Gerisi muhtelen "işini gücünü bıraktı şuna bak vs." gözüyle bakabilirler. Umursamamaniz lazim. Sizin planlarınızı sizden başka biri daha iyi bilemez. Maneviyat (Namaz, ibadet) bu süreçte yardımcı olabilir inancınıza bağlı olarak.
- Bir de "Semen Retention". bu konuyu iyice bir araştırın derim. - 16-12-2022, 21:35:46Yaptım hocam konuştuk pazartesi vereceğim küsmezse haftasonu iyice düşüneceğmLORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2022, 21:36:49hakkınızda hayırlısı olsun ınsallah.redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2022, 16:23:56her sektörde para var. her sektörün bireyleri geçinebiliyor. fakat sadece işini bilenler.
bulunduğunuz işte de para kazanan vardır.
mezun olduğunuz bölümde de para kazanan vardır.
yazılımda da para kazanan var.
bunlar sektörden bağımsız, yapan kişilerin azmi ve iradesi ile ilgili.
bugün gübre de satsanız para var. altın da satsanız para var. yazılım da satsanız para var.
satabiliyor musunuz? tamam o zaman.
satışa katkı sağlayabiliyor musunuz? elbette biri işe alır.
bir değer ürettikten sonra gerisi gelir. mesele yazılım ya da mühendislik değil. mesele iş bitirmek, işi yapabiliyor olmak, üretebiliyor olmak.
