Hocam çok teşekkür ederim bu düşünceniz beni çok mutlu etti. Bende diyeceğim şu ki sorduğunuz soruların hepsinin cevabıevet ailemin desteği var borcum yok askerliğimi yaptım bakmakla yükümlü olduğum kimse yok ve doğru yolda olduğum düşüncesindeyim. Desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim
Allah yolunu bahtını açık etsin, karar senin. İnşallah berlirli bir zaman sonra güzel haberlerini yazarsın yine buralara.