Sitelerin kategorilerini boş bırakmak, onlara alt sayfalara olduğu gibi içerik girmemek,
Etiketleri nofollow işaretleyip alt kategori olarak kullanmamak,
İçeriklerin sonuna final paragrafı eklememek,
İçerikler arasında alakasız iç linkleme yapmak,
Anahtar kelime araştırması yapmadan içerik girmek,
Rakip analizi yapmadan yükseliş beklemek,
Uçuran kaçıran backlink paketleri ile yükseleceğini düşünmek.
Çok sayıda footer link çıkan çöp siteden link almak.
Daha da yazardım ama çayım bitti, bir doldurup geleyim.
Etiketlerle ilgili şu var. Yeni siteler hemen görmemiş gibi etiketlere sarılıyor. Bir sayfaya 10 tane etiketi yapıştırıyor. O etiketlerde öne çıkacağını sanıyor. Halbuki bu fazladan linkler tarama bütçesinden yer ve etiketler ilk başlarda değersizdir. Sitede ne kadar az ve değerli sayfa olursa o kadar iyi.
Kullanıcı deneyimine dönüşecekse eğer ileriki aşamada etiketler faydaya dönüşebilir.