Etiketlerle ilgili şu var. Yeni siteler hemen görmemiş gibi etiketlere sarılıyor. Bir sayfaya 10 tane etiketi yapıştırıyor. O etiketlerde öne çıkacağını sanıyor. Halbuki bu fazladan linkler tarama bütçesinden yer ve etiketler ilk başlarda değersizdir. Sitede ne kadar az ve değerli sayfa olursa o kadar iyi.
Kullanıcı deneyimine dönüşecekse eğer ileriki aşamada etiketler faydaya dönüşebilir.
Haklısınız fakat siteyi ilk açtığımızda da etiket kullanabiliriz. Siteyi yeni açtınız ve henüz 2 tane içerik var. O içeriklerin filtrelenmesini istediğiniz kelime & kelime öbeği varsa etiket kullanmak mantıklıdır. Demek istediğim, içerik başına 1 ya da 2 etiket mantıklıdır tabi belirttiğimiz amaçla kullanıldığı takdirde. Ve mutlaka noindex olmalı