• 12-12-2022, 00:09:58
    #1
    Bir Kadınla Bir Erkek Sadece Arkadaş Olabilir Mi?
  • 12-12-2022, 00:10:37
    #2
    Niye olmasın
  • 12-12-2022, 00:11:23
    #3
    soruyu yanlış anlamadıysam iki tarafında bakış açısına göre değişir hocam kız tarafı genelde hep arkadaş kalma yönünde
  • 12-12-2022, 00:11:53
    #4
    Olmaz.
  • 12-12-2022, 00:12:20
    #5
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mağarada mı büyüdün sen
    Hayır uzayda
    5 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2022, 00:14:44
    #6
    Neden olmasın hocam genel olarak daha iyi anlaşılıyor hatta bir süre sonra sen ona kız gibi o sana erkek gibi davranıyor
  • 12-12-2022, 00:15:15
    #7
    Cevabını kendi kültürümüzden olmayan birinden alalım.
    https://www.youtube.com/shorts/9JPawTuSBVg
  • 12-12-2022, 00:15:57
    #8
    Kıskançlık meselesi,abazanlık meselesi, yokluk meselesi ve tabii yobazlık meselesi. Umarım anlatabilmişimdir.
  • 12-12-2022, 00:16:32
    #9
    Bir caps görmüştüm. Erkeklerin %89’u kendilerine iyi davranan kadınların onlarla flört ettiğini düşünür. Kadınlar da onlarla flört etmeye çalışan erkeklerin %89’unun onlara iyi davrandığını düşünür.