• 08-12-2022, 20:36:19
    #1
    R10 parası-puanı olsa sizce nasıl olur?
    Sürekli bankalara girip çıkan paralar yerine R10 parası kazansak ve bu parayı R10'da harcasak ya da kartımıza çekebilsek nasıl olur?

    Bence daha güvenli bir sistem olabilir. Mesela ticaretten 1 gün sonra ücret (R10 puanı) karşı tarafa gidecek, 1 gün ara kısım yani R10'da kalacak, eğer dolandırıclık falan olursa ve bu kanıtlanırsa karşı tarafa aktarılmayacak.
  • 08-12-2022, 20:37:28
    #2
    Play Console Alım ✅
    güzel olmaz
  • 08-12-2022, 20:38:12
    #3
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmaz
    Sebep belirtseniz?
  • 08-12-2022, 20:38:35
    #4
    Bence gerek yok ama değişiklik de severim. 😊
  • 08-12-2022, 20:39:45
    #5
    Yönetime ekstra iş yükü çıkartacağından ötürü olumlu bakacaklarını sanmıyoruz.
  • 08-12-2022, 20:39:57
    #6
    R10 Coin olsa prim yapar bence..
  • 08-12-2022, 20:41:10
    #7
    Makale360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetime ekstra iş yükü çıkartacağından ötürü olumlu bakacaklarını sanmıyoruz.
    Tabiki parayı çekmek isteyenler %X komisyonla çekecekler. R10 da kazanacak yani
  • 08-12-2022, 20:42:53
    #8
    Wordpress
    Emsallerinden tecrübeli olduğum için bu tür sistemlerin gelmemesi taraftarıyım
  • 08-12-2022, 20:43:07
    #9
    uğraşılmaz bence