Makale360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetime ekstra iş yükü çıkartacağından ötürü olumlu bakacaklarını sanmıyoruz.
Tabiki parayı çekmek isteyenler %X komisyonla çekecekler. R10 da kazanacak yani