Konu
R10 parası-puanı olsa nasıl olur?
08-12-2022, 20:41:10
#7
TORA
Makale360 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yönetime ekstra iş yükü çıkartacağından ötürü olumlu bakacaklarını sanmıyoruz.
Tabiki parayı çekmek isteyenler %X komisyonla çekecekler. R10 da kazanacak yani