R10 parası-puanı olsa sizce nasıl olur?
Sürekli bankalara girip çıkan paralar yerine R10 parası kazansak ve bu parayı R10'da harcasak ya da kartımıza çekebilsek nasıl olur?

Bence daha güvenli bir sistem olabilir. Mesela ticaretten 1 gün sonra ücret (R10 puanı) karşı tarafa gidecek, 1 gün ara kısım yani R10'da kalacak, eğer dolandırıclık falan olursa ve bu kanıtlanırsa karşı tarafa aktarılmayacak.