• 06-12-2022, 01:52:27
    #10
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haznesi küçük hocam, daha büyük markalar var.
    3,5 lt mi hocam sizinkisi ?
  • 06-12-2022, 01:52:52
    #11
    🤖 AI Developer
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3,5 lt mi hocam sizinkisi ?
    Evet hocam.
  • 06-12-2022, 01:53:41
    #12
    Her dönem acil ihtiyaçmış onsuz olmazmış gibi pazarlanan gereksiz aletlerden biri.Bkz.robot süpürge,blender,mutfak robotu,airfryer.

    Tüketim toplumu sürekli tüketmeniz lazım yoksa birilerinin çarkı dönmez.Ne işe yaradığı önemli değil komşunda var sende niye yok alsana sende bir airfryer...
  • 06-12-2022, 01:53:55
    #13
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta ne kadar ?
    ben 4 ay kadar önce aldım hocam o zaman fiyat uygundu, şimdi katladı baya
  • 06-12-2022, 02:04:04
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Yaklaşık 15 yıldır hayatımızda olan bir alet. Aynı iki tekerli taşınabilir scooterların popüler oldugu ama yaklaşık 100 120 sene önce icad edilmesi gibi son dönemin popüler aleti..
  • 06-12-2022, 02:04:52
    #15
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar apartmanda falan bayağı popüler nereye gitsem bunu analtıyorlar
    aranızda bunu kullanan varmı? tavsiye ediyor musunuz ?
    Özelliği ne olay ne mesela nasıl pişiriyor ?
    ben 1 yıl önce aldım. + ları az elektrik tüketiyor. bir kaşık yağ ile baya bi patates falan benzeri şeyler kızartabiliyorsun. hem yağdan tasarruf ediyorsun. hemde sağlık olarak daha iyi. buna benzer et. balık aklına gelebilcek şeyleri az yağ ile pişirebiliyorsun.

    eksi kısmı bana göre sadece örnek veriyorum patetes + tavuk pişiriceksin. sıra sıra pişirdiğin için soğuyor. 2. ürün pişerken
  • 06-12-2022, 02:14:55
    #16
    Çeyiz için philipsin en büyüklerinden almıştım 6k civarına şimdi 9k olmuş sanırım baya popüler bu sıralar
  • 06-12-2022, 02:25:20
    #17
    bekarım,süreklide yemek pişiren birisiyim ama bana gereksiz geldi bu ürün.tıpkı şu robot süpürger var hani kendi kendine evi dolaşan,onun gibi.bu ikisinide bi türlü sevemedim.bunları almayı hiç düşünmedim,bi yerden hediye filan çıksa ertesi gün satarım
  • 06-12-2022, 02:29:39
    #18
    Acayip güzel bir ürün 3 aydır kullanıyoruz, off o kanatlar o köfteler içleri sulu sulu kalıyor, kesinlikle fırınla alakası yok. Fırın gibi elektrik yakmıyor, önceden ısıtma derdi yok, çok daha kısa sürede pişiriyor, buz eritme modu var dolaptan çıkardınız bütün gün çözünmesini beklemek yok, patates kızartmasına 2 yemek kaşığı yağ ile yapıyoruz. temizliği kolay ve etraf batmıyor, daha ne anlatayım Hanıma kızdım başta , şimdi diyorum iyiki almışız.