Acayip güzel bir ürün 3 aydır kullanıyoruz, off o kanatlar o köfteler içleri sulu sulu kalıyor, kesinlikle fırınla alakası yok. Fırın gibi elektrik yakmıyor, önceden ısıtma derdi yok, çok daha kısa sürede pişiriyor, buz eritme modu var dolaptan çıkardınız bütün gün çözünmesini beklemek yok, patates kızartmasına 2 yemek kaşığı yağ ile yapıyoruz. temizliği kolay ve etraf batmıyor, daha ne anlatayım

Hanıma kızdım başta , şimdi diyorum iyiki almışız.