bekarım,süreklide yemek pişiren birisiyim ama bana gereksiz geldi bu ürün.tıpkı şu robot süpürger var hani kendi kendine evi dolaşan,onun gibi.bu ikisinide bi türlü sevemedim.bunları almayı hiç düşünmedim,bi yerden hediye filan çıksa ertesi gün satarım