• 04-12-2022, 20:54:44
    #1
    Vallahi bıktık Billahi bıktık.
    Bir taksi bulmak için 50 takla atmaktan bıktık.

    En az 10 bin ek taksi gerekli bu şehire.
    Şoförler özel eğitimden geçmeli. Yaptırımlar çok sert olmalı. Asla taviz verilmemeli.



    https://twitter.com/HaberReport/stat...UTZ44QG0A&s=19
  • 04-12-2022, 20:56:41
    #2
    Uber kullanıyorum gayet güzel tavsiye ederim
  • 04-12-2022, 20:57:50
    #3
    faridboss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uber kullanıyorum gayet güzel tavsiye ederim
    Uber siyah taksi harici hikaye. Sonuçta hepsi sarı taksi.
    50 defa iptal yiyorum. Bulmak imkansız gibi bir şey
  • 04-12-2022, 20:59:10
    #4
    Bitakside bahşiş özelliği var. Taksi bulma ihtimalinizi artırabilir
  • 04-12-2022, 21:04:05
    #5
    Martı tag çok kullanan var son zamanlarda
  • 04-12-2022, 21:06:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Torbacı taksici dolu İstanbul'da adam mal yetiştirecek daha çok para kazanacak bizi niye alsın .
  • 04-12-2022, 21:08:33
    #7
    Hele çocuklu bir şekilde bu havalarda dışarı çıkıyorsan vay haline. AVM önlerinde Araplar'dan başka kimseyi almıyorlar, arkadaşın dediği gibi taksi uygulamaları da hikaye, hepsi iptal ediyor yada kabul etmiyorlar. Az kaldı, kendi arabamı alıp kurtulacağım bu rezillikten, kalan sağlara da geçmiş olsun ne diyeyim.
  • 04-12-2022, 21:16:36
    #8
    Maalesef bu sorunun çözümü hükümet istemiyor. Hükümetin değiştirdiği ukome yapısı ile salak salak bakanlıklardan yetkililer geldi, imamoğlundan önce belediye çoğunluğu olan yerde hükümet çoğunluk oldu. Hangi namuslu şerefli adam bunu kabul eder ki. Şimdi o bakanlıkların gönderdiği şerefi ve namusu başkasının iki dudağı arasında olan yetkililer oy vermeden önce ulaştırma bakanlığı yetkilisine bakıyor ve el kaldırıyor. Bre kukla, bre tasmalı insan senin haysiyetin, şerefin vicdanının bu kararları sindirebiliyor mu?

    Hükümet maalesef bu sorunun çözümü için yetkiyi ibbnin elinden aldı yukarıdaki sebeplerden ötürü. Taksiciler odası başkanının dediği oluyor. 18 milyon insan sustu, bi tane badem bıyık, bırakın oda başkanlığını köpeğimin bekçisi olamayacak tipte bir adam 18 milyon insanın önünü tıkadı.
  • 04-12-2022, 21:19:05
    #9
    Eskiden taksiler yolcu almak için arkamızdan korna ve selektör ile dolanırdı. Şimdi dışarı çıkmak bile zahmet oldu vatandaşa.