Hele çocuklu bir şekilde bu havalarda dışarı çıkıyorsan vay haline. AVM önlerinde Araplar'dan başka kimseyi almıyorlar, arkadaşın dediği gibi taksi uygulamaları da hikaye, hepsi iptal ediyor yada kabul etmiyorlar. Az kaldı, kendi arabamı alıp kurtulacağım bu rezillikten, kalan sağlara da geçmiş olsun ne diyeyim.