Maalesef bu sorunun çözümü hükümet istemiyor. Hükümetin değiştirdiği ukome yapısı ile salak salak bakanlıklardan yetkililer geldi, imamoğlundan önce belediye çoğunluğu olan yerde hükümet çoğunluk oldu. Hangi namuslu şerefli adam bunu kabul eder ki. Şimdi o bakanlıkların gönderdiği şerefi ve namusu başkasının iki dudağı arasında olan yetkililer oy vermeden önce ulaştırma bakanlığı yetkilisine bakıyor ve el kaldırıyor. Bre kukla, bre tasmalı insan senin haysiyetin, şerefin vicdanının bu kararları sindirebiliyor mu?
Hükümet maalesef bu sorunun çözümü için yetkiyi ibbnin elinden aldı yukarıdaki sebeplerden ötürü. Taksiciler odası başkanının dediği oluyor. 18 milyon insan sustu, bi tane badem bıyık, bırakın oda başkanlığını köpeğimin bekçisi olamayacak tipte bir adam 18 milyon insanın önünü tıkadı.