Yurtdışı telefon kaydı hat sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtdışı telefon kaydı hat sorunu
1
●
74
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yurtdışı telefon kaydı hat sorunu
04-12-2022, 18:59:51
#1
ByMaster
Hattım kendi üstüme değil, kayıt yapar yapmaz hat gidiyor mu ? ve kayıt yapmak için illa hattı önceden üstüme almama gerek var mı ? (forumdan birinin postu kafamı karıştırmıştı, önceden almak gerekiyor vb yazıyordu)
04-12-2022, 19:23:31
#2
KadirYilmaz
Hocam kendi e devletinizden kendi üzerinize işlettikten sonra sizin adınıza olmayan hiçbir hat şebeke almaz hattı ne zaman taktığınız önemsiz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler