• 04-12-2022, 18:59:51
    #1
    Hattım kendi üstüme değil, kayıt yapar yapmaz hat gidiyor mu ? ve kayıt yapmak için illa hattı önceden üstüme almama gerek var mı ? (forumdan birinin postu kafamı karıştırmıştı, önceden almak gerekiyor vb yazıyordu)
  • 04-12-2022, 19:23:31
    #2
    Hocam kendi e devletinizden kendi üzerinize işlettikten sonra sizin adınıza olmayan hiçbir hat şebeke almaz hattı ne zaman taktığınız önemsiz