Hattım kendi üstüme değil, kayıt yapar yapmaz hat gidiyor mu ? ve kayıt yapmak için illa hattı önceden üstüme almama gerek var mı ? (forumdan birinin postu kafamı karıştırmıştı, önceden almak gerekiyor vb yazıyordu)