• 03-12-2022, 21:34:44
    #1
    Konuyu açacak yer bulamadım, umarım burasıdır. Başlıkta da belirttiğim gibi bu benim dostum Zeus.

  • 03-12-2022, 21:35:03
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Çok tatlı
  • 03-12-2022, 21:35:39
    #3
    Memnun oldum çok tatlı birisi
  • 03-12-2022, 21:35:44
    #4
    ilk foto çok iyi
  • 03-12-2022, 21:35:58
    #5
    Sağdaki fotoğraf gerçekten Zeus
  • 03-12-2022, 21:39:12
    #6
    Maraba nügar kemal sunaldaki replik çok tatlıymış hocam-
  • 03-12-2022, 21:40:17
    #7
    Çok tatlıymuş Allah korusun. Keşke tasma boynundan değil de, sırtından olsaymış
  • 03-12-2022, 21:40:45
    #8
    dik kulak gördümde yapışık kulak görmemiştim.insana benzeyen bir yüz ifadesi var
  • 03-12-2022, 21:43:38
    #9
    zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlıymuş Allah korusun. Keşke tasma boynundan değil de, sırtından olsaymış
    Hocam tasmayı telefon numarası olduğu için takıyorum (kaçma esnasında arıyorlar). Gezme esnasında sırtlık kullanıyorum.