zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok tatlıymuş Allah korusun. Keşke tasma boynundan değil de, sırtından olsaymış
Hocam tasmayı telefon numarası olduğu için takıyorum (kaçma esnasında arıyorlar). Gezme esnasında sırtlık kullanıyorum.