Konu
Dostumun 4 aylık ve 4 yaş hali.
03-12-2022, 21:43:38
#9
acupato
zelzele58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok tatlıymuş Allah korusun. Keşke tasma boynundan değil de, sırtından olsaymış
Hocam tasmayı telefon numarası olduğu için takıyorum (kaçma esnasında arıyorlar). Gezme esnasında sırtlık kullanıyorum.