Yurtdışı XİAOMİ Mİ12 T ARIYORUM R10+
9
●152
- 01-12-2022, 22:54:10batarya 5bin değil mi hocam . 1günü rahat çıkarması lazımChevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2022, 23:07:03hocam en çok da tasarımı beni cezbetti kayıt şuan çıkmamasına ragmen heveslendim almak içinChevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2022, 23:07:23bu arkadaşta 12 pro varmış hocamudaytaskann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2022, 23:09:27yurtdışı cihazlarda kayıt yok hocam yurtiçiler kayıtlı zatneChevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle