Chevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kayitlisini kullanıyorum batarya performansı çok kötü bilgin olsun. Ama 17dakikada doluyor işte
batarya 5bin değil mi hocam . 1günü rahat çıkarması lazım