Konu
Yurtdışı XİAOMİ Mİ12 T ARIYORUM R10+
01-12-2022, 22:54:10
#4
Meftunn
Gold üye
Chevat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kayitlisini kullanıyorum batarya performansı çok kötü bilgin olsun. Ama 17dakikada doluyor işte
batarya 5bin değil mi hocam . 1günü rahat çıkarması lazım