• 03-12-2022, 00:14:06
    Hayırlı olsun hocam, ümraniye'ye geldiğim zaman uğramak isterim.
  • 03-12-2022, 02:35:43
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar😊
  • 03-12-2022, 14:54:53
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, ümraniye'ye geldiğim zaman uğramak isterim.
    Her zaman beklerim
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar😊
    çok sağol hocam teşekkürler.
  • 03-12-2022, 19:06:59
    kaçta kapatıyosun biz çıktık yola geliyoruz 2 kişi
  • 03-12-2022, 19:50:14
    konuya bi bakabilir misin Misafir;
  • 03-12-2022, 20:40:33
    TumoyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçta kapatıyosun biz çıktık yola geliyoruz 2 kişi
    Afiyet olsun Tekrar beklerim...
  • 03-12-2022, 20:54:55
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun Tekrar beklerim...
    henüz gelemedik ki eğer şu an açıksa çok yakınız geleceğiz. açık mı şu an gelelim
  • 03-12-2022, 20:59:54
    TumoyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz gelmedik ki eğer şu an açıkça çok yakınız geleceğiz. açık mı şu an
    Kusura bakma üstad R10 dan 2 arkadaş beraber geldiler bugün yazdığınız saatlerde

    Üstad ayıp olmazsa ciğerim bitti inan çok yoğundum bugün şükürlerolsun. Ama Gerçekten güzel sucuğum var severseniz tabiki ve %100 But tavuğum var. Dürüm, Yarım ekmek pors. verebilirim bunları.
  • 03-12-2022, 21:03:30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma üstad R10 dan 2 arkadaş beraber geldiler bugün yazdığınız saatlerde

    Üstad ayıp olmazsa ciğerim bitti inan çok yoğundum bugün şükürlerolsun. Ama Gerçekten güzel sucuğum var severseniz tabiki ve %100 But tavuğum var. Dürüm, Yarım ekmek pors. verebilirim bunları.
    önemli olan sizi tanımak. çakmak metro durağındayız geliyoruz