Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma üstad R10 dan 2 arkadaş beraber geldiler bugün yazdığınız saatlerde

Üstad ayıp olmazsa ciğerim bitti inan çok yoğundum bugün şükürlerolsun. Ama Gerçekten güzel sucuğum var severseniz tabiki ve %100 But tavuğum var. Dürüm, Yarım ekmek pors. verebilirim bunları.
önemli olan sizi tanımak. çakmak metro durağındayız geliyoruz