• 30-11-2022, 02:41:11
    #1
    6. ayımda Kötü Kedi Şerafettin Ben Ona kısaca Şero diyorum resimde ise baba beni kurtar der gibiyim

    • Alkanmedya
    • if3Lc
    • hggraphic
    Alkanmedya, if3Lc ve bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 02:57:54
    #2
    Gayet mutlu gorunuyor bence
  • 30-11-2022, 08:02:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    😃😃 fotoğrafını paylaşanların özgüvenine bayılıyorum daim olsun r10 na bile kimlik doğrulama için foto attım hala içim içimi yiyor çok ozguvensizim sanırım
  • 30-11-2022, 09:51:38
    #4
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😃😃 fotoğrafını paylaşanların özgüvenine bayılıyorum daim olsun r10 na bile kimlik doğrulama için foto attım hala içim içimi yiyor çok ozguvensizim sanırım
    hocam benim için bir sıkıntı üretmiyor sonuçta önceden sarı basın kartlıydım şimdi maviye çaldırmışlar rengini basıncı biri kendini her yerde korkusuzca sergiler
    • DomainBRO
    DomainBRO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.