Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😃😃 fotoğrafını paylaşanların özgüvenine bayılıyorum daim olsun r10 na bile kimlik doğrulama için foto attım hala içim içimi yiyor çok ozguvensizim sanırım
hocam benim için bir sıkıntı üretmiyor sonuçta önceden sarı basın kartlıydım şimdi maviye çaldırmışlar rengini basıncı biri kendini her yerde korkusuzca sergiler