• 29-11-2022, 21:15:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu an en düşük ssk emeklisi 3500 lira alıyor 2000 sonrası. acaba bunlar 5000 olur mu? bir tanıdığm için soruyorum.
  • 29-11-2022, 21:17:40
    #2
    3000 civarında bir rakamla başlıyor diye biliyorum.
  • 29-11-2022, 21:21:10
    #3
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 civarında bir rakamla başlıyor diye biliyorum.
    Yok hocam, minimum 3500 alıyorlar
    Ben 4500 bekliyorum
  • 29-11-2022, 21:26:09
    #4
    Emekli işleri çok karışık.
    Yıllarça çalısıp emekli olan vatandaş, şuanda en düşük emekli aylığına yakın bir para alıyor.
    Endüşük emekli maaşını çok arttırıp, diğer tarafa normal enflasyon zammı koydukça, aradaki fark azaldı ve bitti. Tabiki yaşlılık maaşıda düşük olmasın ama çalışıp hakkıyla emekli olan adamlarada hakkını versinler bi zahmet.

    Tahminen en düşük emekli aylığı 5000 olur.
    Normal emekli zammıda %40 civarı olur.
  • 29-11-2022, 21:26:13
    #5
    Asgari ücrete yapılan zam oranında yapılmıyor mu ? en düşük yüzde 20 yapılsa hesap edebilirsiniz
  • 29-11-2022, 21:37:23
    #6
    Ne fark eder ki? Nasılsa zamlar bir işe yaramayacak. Kaşıkla verip kepçeyle alacaklar.