Emekli işleri çok karışık.
Yıllarça çalısıp emekli olan vatandaş, şuanda en düşük emekli aylığına yakın bir para alıyor.
Endüşük emekli maaşını çok arttırıp, diğer tarafa normal enflasyon zammı koydukça, aradaki fark azaldı ve bitti. Tabiki yaşlılık maaşıda düşük olmasın ama çalışıp hakkıyla emekli olan adamlarada hakkını versinler bi zahmet.

Tahminen en düşük emekli aylığı 5000 olur.
Normal emekli zammıda %40 civarı olur.