• 28-11-2022, 21:09:19
    #1
    Merhabalar dostlar soru komik ve basit gibi duruyor olabilir ama cidden aklima sadece green card geliyor 20 yasindayim sevgilim ile evlenmek istiyoruz burda hayat zor ve cok pahali hayalimiz amerika ama diger ülkelerde olur lise mezunuyuz bi isten ustalik belgesi alsam cikabilirmiyiz
  • 28-11-2022, 21:10:36
    #2
  • 28-11-2022, 21:10:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Zor kirve zor
  • 28-11-2022, 21:13:46
    #4
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor kirve zor
    Yorulduk be kanka bu ulkede yasam piramitinin ilk basamagi bile pahali onu gectim hobi spor yapmayi falan lüks bende biraz özgürlükcuyum napicaz bilmiyorum yas akip geciyor elde olan bisi yok huzursuzum
  • 28-11-2022, 21:14:38
    #5
    dayına teyzene söyle.
  • 28-11-2022, 21:16:23
    #6
    Hocam bazı ülkeler belirli meslek gruplarında istihdam etmek üzere zaman zaman geçici/kalıcı işçi alıyor. Hatta yakın zamanda Kanada’nın alacağını gördüm ama detayına bakmadım. Daha yaşınız genç, hemen evleneceğim diye düşünmeyin. Hayat zor, evlenince daha da zor. Önce işinizi gücünüzü ayarlayın, maddi birkiminizi yapın, ondan sonra. Başarılar şimdiden
  • 28-11-2022, 21:16:31
    #7
    Çift olarak olmaz ama tek düşünürsen Bulgar için danışman bir arkadaşıma yönlendirme yaparım.
  • 28-11-2022, 21:32:08
    #8
    Buradaki mesleğim ne? Ne mezunusun yada?
  • 28-11-2022, 21:40:01
    #9
    Yerinde olsam bir dakikamı bile burda kaybetmez. meksika üzerinden abdye geçerdim.