Merhabalar dostlar soru komik ve basit gibi duruyor olabilir ama cidden aklima sadece green card geliyor 20 yasindayim sevgilim ile evlenmek istiyoruz burda hayat zor ve cok pahali hayalimiz amerika ama diger ülkelerde olur lise mezunuyuz bi isten ustalik belgesi alsam cikabilirmiyiz