Geçen hafta yüksek miktarda mühendis alımı yapacağımız için piyasanın en büyük İK/Kariyer sitelerinden birinden fiyat teklifi aldım. Ya arkadaş günde 5 kere aranır mı? Mesaiye başlıyor temsilci beni arıyor, açmıyorum bir daha arıyor. Diyorum müsait değilim, kaçta arayım diyor. Cevap vermiyorum whatsapp'dan yazıyor. Çıldırmak üzereyim... Ya sonuçlansın değerlendirelim arıycam diyorum. Olmazsa aramam. Koca firma benim vereceğim paraya mı düştü? Tamam belki primle çalışıyor ama az kaldı kalbini kırıp, akıl sağlığını bozucam...
Oh be bir yere yazdım rahatladım. Eeee sizin nasıl gidiyor?
Bu Nasıl Pazarlama (TACİZ!!!) Yöntemi?
5
●460
- 28-11-2022, 17:01:04Alımı ordan yapmayın, olsun bitsin..trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2022, 17:04:57Alınacak eleman adedi fazla süre kısa. Birden fazla yere mecbur ilan vericez ama daha devam ederse komple silicem.Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2022, 18:41:36Bu bahsettiğiniz yer Kariyer sanırım. Aynı durumu yaşadığım için çok iyi biliyorum.trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle