Geçen hafta yüksek miktarda mühendis alımı yapacağımız için piyasanın en büyük İK/Kariyer sitelerinden birinden fiyat teklifi aldım. Ya arkadaş günde 5 kere aranır mı? Mesaiye başlıyor temsilci beni arıyor, açmıyorum bir daha arıyor. Diyorum müsait değilim, kaçta arayım diyor. Cevap vermiyorum whatsapp'dan yazıyor. Çıldırmak üzereyim... Ya sonuçlansın değerlendirelim arıycam diyorum. Olmazsa aramam. Koca firma benim vereceğim paraya mı düştü? Tamam belki primle çalışıyor ama az kaldı kalbini kırıp, akıl sağlığını bozucam...

Oh be bir yere yazdım rahatladım. Eeee sizin nasıl gidiyor?