• 27-11-2022, 15:52:07
    #1
    Sadece dün, ülkemizden ihraç edilen; Yer fıstığında aflatoksin... Portekiz'den iade edildi. Antep fıstığında aflatoksin, Fransa'dan iade edildi. Limonda imazalil, Bulgaristan'dan iade edildi.

    kaynak:

    https://twitter.com/musaozsoytr/stat...41218188926977
    • WebFinity
    WebFinity bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2022, 15:56:42
    #2
    Gönül istiyor ki halkımıza kalitelileri ayırıp, toxic, dandik olanları da yurtdışına kakalasınlar... Ama tam tersi oluyor hep. Yurtdışına ihraç edilenler böyleyse bizim halkımıza kalanlar daha daha kötüdür.
  • 27-11-2022, 15:57:50
    #3
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönül istiyor ki halkımıza kalitelileri ayırıp, toxic, dandik olanları da yurtdışına kakalasınlar... Ama tam tersi oluyor hep. Yurtdışına ihraç edilenler böyleyse bizim halkımıza kalanlar daha daha kötüdür.
    sağlıklı yiyecekler yemek hepimizin hakkı ciddi sıkıntılar var bakanlık çözmüyor bu konuları sürekli gündem yapmalıyız. Yapmazsak ne olur kanser vakaları o kadar arttı ki , kanser ile ölüm başka ölümlere benzemez . Lütfen herkes gıdasına destek çıksın. Youtube kanalı varsa video yapsın bir kamuoyu oluşsun gerekli önlemler eksizsiz olarak getirilsin.
    • WebFinity
    • DartkGandalf
    WebFinity ve DartkGandalf bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2022, 16:11:07
    #4
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlıklı yiyecekler yemek hepimizin hakkı ciddi sıkıntılar var bakanlık çözmüyor bu konuları sürekli gündem yapmalıyız. Yapmazsak ne olur kanser vakaları o kadar arttı ki , kanser ile ölüm başka ölümlere benzemez . Lütfen herkes gıdasına destek çıksın. Youtube kanalı varsa video yapsın bir kamuoyu oluşsun gerekli önlemler eksizsiz olarak getirilsin.
    sonuna kadar katılıyorum
  • 27-11-2022, 16:15:30
    #5
    Bizim ulkemiz neden kabul ediyor anlamıyorum yahu bizimki can değil mi ?

    Kim yicek bunları
  • 27-11-2022, 18:12:50
    #6
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ulkemiz neden kabul ediyor anlamıyorum yahu bizimki can değil mi ?

    Kim yicek bunları

    sen hasta olacaksın ki hastane kazanacak erkenden öleceksin plan bu sanırım. Yabancılar nasıl bu işi yapıyorsa bizim de yapabilmemiz zor olmamalı.