Gönül istiyor ki halkımıza kalitelileri ayırıp, toxic, dandik olanları da yurtdışına kakalasınlar... Ama tam tersi oluyor hep. Yurtdışına ihraç edilenler böyleyse bizim halkımıza kalanlar daha daha kötüdür.
sağlıklı yiyecekler yemek hepimizin hakkı ciddi sıkıntılar var bakanlık çözmüyor bu konuları sürekli gündem yapmalıyız. Yapmazsak ne olur kanser vakaları o kadar arttı ki , kanser ile ölüm başka ölümlere benzemez . Lütfen herkes gıdasına destek çıksın. Youtube kanalı varsa video yapsın bir kamuoyu oluşsun gerekli önlemler eksizsiz olarak getirilsin.