selamlar,
forumun geçen aylardaki durgunluğu gitmiş gibi baya canlı ve ticari aktiflik artmış gibi...
merak ediyorum foruma üye olup da burdan para kazanamayan var mı ?
imkansız gibi bir şey
R10'dan para kazanamıyorum diyen var mı ?
41
●3.640
- 25-11-2022, 12:33:09
- 25-11-2022, 12:36:17Üyeliği durdurulduYes kazanmiyorumsavasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2022, 12:37:09Üyeliği durdurulduAylık avg. 20 - 30 ? K buluyor mu gelirinizZoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2022, 12:38:03Satış konusu olupta para kazanamayan varsa, premium üyelik alsın. Premium üyelikler her zaman kazandırır.. 👍
- 25-11-2022, 12:39:01birçoğu kişi bu şekilde hocam +1 benZoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman burdan aldıklarınızı başka biryerde satışa çeviriyorsunuz hocam dolaylı olarak kazanç elde etmek olmuyor mu?Versace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni üye olduğunuzdan olabilir hocam ancak biraz göz gezdirirseniz çok geniş bir yelpaze mevcut. sadece bir telefon özelliği farketmeksizin , çok yol almanızı sağlıyabilirXXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-11-2022, 12:39:51Üyeliği durdurulduŞuan ki ekonomi için konuşmak gerekiyorsa tek kişi aylık 20 k altında kazanç varsa para kazandığı söylenemez

genelde alış yapıyorum ve forumu, yenilikleri vs. takip ediyorum.