7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor
7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor
Hocam böyle bir şey olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim. Sürekli telefona mı r10'a mı bildirim geldi diye ikilemde kalıyordum