• 24-11-2022, 02:04:57
    #1
    7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor
  • 24-11-2022, 02:07:04
    #2
    Uzun süredir samsung mesaj sesini kullanıyorum.
  • 24-11-2022, 02:08:35
    #3
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir samsung mesaj sesini kullanıyorum.
    Samsung yaparsam telefona bakıp dururum sürekli ses gelince, Msn bildirim sesi çok güzel oldu
  • 24-11-2022, 02:09:42
    #4
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor
    Hocam böyle bir şey olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim. Sürekli telefona mı r10'a mı bildirim geldi diye ikilemde kalıyordum
  • 24-11-2022, 02:10:22
    #5
    ıphone kullanıyorum bi telefona bi bilgisayara bakıyorum
  • 24-11-2022, 02:11:24
    #6
    Nerden yapıyoruz bu ayarı bulamadım
  • 24-11-2022, 02:11:35
    #7
    bu konuyla birlikte bende msn'ye döndüm
  • 24-11-2022, 02:12:23
    #8
    muhfratkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle bir şey olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim. Sürekli telefona mı r10'a mı bildirim geldi diye ikilemde kalıyordum
    Ben de yeni öğrendim hocam, msn sesi çok güzel oldu bildirim geldikçe mutlu oluyorum eski günler geliyor aklıma, iyi ki eklemişler

    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıphone kullanıyorum bi telefona bi bilgisayara bakıyorum
    Çok sıkıntılı bir durum yaa


    denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyla birlikte bende msn'ye döndüm
    Sayımız çoğalıyor
  • 24-11-2022, 02:12:23
    #9
    muhfratkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden yapıyoruz bu ayarı bulamadım

    bildirimler kısmından ayarları seçmeniz gerekiyor.