7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor