Konu
böyle bir ayar olduğunu yeni fark ediyorum :D
24-11-2022, 02:04:57
#1
hakancevik
7 Aydır üyeyim, biraz önce yanlışlıkla böyle bir ayar olduğunu gördüm hemen MSN bildirim sesini seçtim özlemişim onu farkettim
Siz hangi sesi kullanıyorsunuz bakalım en çok hangi bildirim sesi kullanılıyor