Hocam böyle bir şey olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim. Sürekli telefona mı r10'a mı bildirim geldi diye ikilemde kalıyordum
Ben de yeni öğrendim hocam, msn sesi çok güzel oldu bildirim geldikçe mutlu oluyorum eski günler geliyor aklıma, iyi ki eklemişler
ıphone kullanıyorum bi telefona bi bilgisayara bakıyorum
Çok sıkıntılı bir durum yaa
bu konuyla birlikte bende msn'ye döndüm
Sayımız çoğalıyor