• 24-11-2022, 10:01:26
    #37
    Duster düştümü şimdi?
  • 24-11-2022, 10:11:18
    #38
    Yine biz demiştik olayına döndü 😂
  • 24-11-2022, 10:14:13
    #39
    Üyeliği durduruldu
    İmamoğlu istifa yazıklar olsun
  • 24-11-2022, 10:14:33
    #40
    Fiyatlar düşecek diyen arkadaşlara aldırış etmeyin. İmkanı olan, imkanının elverdiği aracı satın alsın. Yılbaşından sonra her şey daha da artacak
  • 24-11-2022, 10:16:31
    #41
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tane araba favoriye ekleyin düşüşü gozlemleyin o halde
    Favorimde 10 tane c segment araç vardı. ÖTV haberleriyle beraber 10-15 bin arası indirime gitmişlerdi. ÖTV matrahları yayınlandıktan sonra hepsi 25-30 bin zam koydu.
  • 24-11-2022, 10:21:47
    #42
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar düşmiyecek mi yani
    Chip krizi yanı sıra şimdide bayi sahibi arkadaşlarım lojistik krizinden bahseder oldular. Son 3 aydır balon olan anormal derece de ikinci el fiyatları şişik araçlarda geri çekilme oldu ama son 1-2 aydır düzenli olarak ay sonları ve ay ortalarında zam yiyor. Ben bu saat den sonra düşeceğini inanmıyorum. Ve araç almak isterseniz dahi halen vosvogen skoda pejo grubunda halen araç kıtlığı var
  • 24-11-2022, 10:24:41
    #43
    sahibinden de çökmüş sanırım
  • 24-11-2022, 10:25:08
    #44
    Sıfır araç zaten yok ona güvenerek yapılmış bir güncelleme oldu. İkinci el fiyatları zaten düşüyordu çünkü kredi alamıyordu kimse. Şimdi balon matrah güncellemesi ile ikinci el fiyatlarında yukarıya güncelleme gördüm. Favorimde 6001 km sıfır araçlar vardı hepsi yükseltmiş. Çünkü dişe dokunur bir güncelleme bekliyorlardı baktılar fos hepsi %10 koymuş üstüne.

    Filo işi bayağı kazançlı olmaya başladı, o güncellenen fiyatlı araçları çoktan kapamışlardır. Bayi 20 farklı kişi ile uğraşmak yerine 1 tane filoya satar geçer.
  • 24-11-2022, 14:20:22
    #45
    ÖTV muafiyeti üzerinden araç alımı işlemi içerisindeydim.

    Nasipse yarın veya pazartesi günü aracı teslim alacağız. Biz aracı alırken 450 bin tl idi, 1 hafta önce 490 a çıktı, bugün 435 e indi

    Vergi dairesiyle görüştüm ne kaybım var diye, bayiye ödeyeceğin tutar aynı, ötv tutarında değişiklik olurdu dedi sadece. Fiyatlar düştü ancak bayilerde araba yok.