ÖTV muafiyeti üzerinden araç alımı işlemi içerisindeydim.
Nasipse yarın veya pazartesi günü aracı teslim alacağız. Biz aracı alırken 450 bin tl idi, 1 hafta önce 490 a çıktı, bugün 435 e indi
Vergi dairesiyle görüştüm ne kaybım var diye, bayiye ödeyeceğin tutar aynı, ötv tutarında değişiklik olurdu dedi sadece. Fiyatlar düştü ancak bayilerde araba yok.