Fiyatlar düşmiyecek mi yani
Chip krizi yanı sıra şimdide bayi sahibi arkadaşlarım lojistik krizinden bahseder oldular. Son 3 aydır balon olan anormal derece de ikinci el fiyatları şişik araçlarda geri çekilme oldu ama son 1-2 aydır düzenli olarak ay sonları ve ay ortalarında zam yiyor. Ben bu saat den sonra düşeceğini inanmıyorum. Ve araç almak isterseniz dahi halen vosvogen skoda pejo grubunda halen araç kıtlığı var