• 26-03-2009, 23:29:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kurtlar vadisinin yeni bölümü yayınlanıyor şu an. birazdan tavla da oynayacaklar.
  • 26-03-2009, 23:29:50
    #11
    piRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben okadarına bişiy demiyordum usta dedim ya şu saate kadar bende tayyip tutuyordum die ama bu kadar da olmazki ya diziyi durdurup oy toplamak için kendi çıkıp konuşma yapıyor ama benim görüşüm kurtlarvadisi hayranlarından tepki alıcakdır
    En güzel cevabı aşağıdaki arkadaş verdi sanırım sana Sonuç olarak tayyibi izleyen adam her zaman izler, izlemeyen adamda zaten izlemez. Kurtlar vadisi yerine kendini koydu demek tamamen saçmalıktır.

    sameddindar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tepki Show Tv'ye gösterilmelidir. Sen programa katıldın senin yüzünden oynamadı dizi demek komik olur. Yeni bölümü yayınlamak isteselerdi çok rahat yayınlarlardı. Tamamen Show Tv ile alakalı bir mevzu.
  • 26-03-2009, 23:38:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben verdim senin yerine ömer
    kına yak
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzel cevabı aşağıdaki arkadaş verdi sanırım sana Sonuç olarak tayyibi izleyen adam her zaman izler, izlemeyen adamda zaten izlemez. Kurtlar vadisi yerine kendini koydu demek tamamen saçmalıktır.
    showtv ye başbakan gelicek diyicekki böle böle showtv de olmaz babaşkanım mı diyicek güldürmeyin adamı ya
  • 26-03-2009, 23:40:37
    #13
    piRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kına yak


    showtv ye başbakan gelicek diyicekki böle böle showtv de olmaz babaşkanım mı diyicek güldürmeyin adamı ya
    yaktım çağır bak istediğin gibi olmuşmu yanındakilere..
  • 26-03-2009, 23:43:51
    #14
    piRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kına yak
    showtv ye başbakan gelicek diyicekki böle böle showtv de olmaz babaşkanım mı diyicek güldürmeyin adamı ya
    ya allah aşkına kanallar Tayyip Erdoğan'ı getirtmek için can atıyorlar,allah bilir kaç ay öncesinden randevu aldı show tv yerinde olsam yeni üyelik alırdım yada herkese para dağıtırdım=+rep karşılığı
  • 26-03-2009, 23:43:53
    #15
  • 26-03-2009, 23:44:50
    #16
    piRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kına yak
    showtv ye başbakan gelicek diyicekki böle böle showtv de olmaz babaşkanım mı diyicek güldürmeyin adamı ya
    Nerden biliyorsun başbakandan teklif geldiğini. Belki Show TV davet etti. Hem dediğin gibi olsa bile özeti vermeyip, yeni bölümü yayınlayabilirlerdi. Tepki gösterilecekse bu Show TV'ye gösterilmelidir. Programa, sunucuya yada konuşmacılara değil.
  • 26-03-2009, 23:49:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya allah aşkına kanallar Tayyip Erdoğan'ı getirtmek için can atıyorlar,allah bilir kaç ay öncesinden randevu aldı show tv yerinde olsam yeni üyelik alırdım yada herkese para dağıtırdım=+rep karşılığı
    -rep'den Korksaydık Konuyu açmazdık
  • 26-03-2009, 23:58:10
    #18
    Banada -rep veren aynısı sanada olabilir kendine dikkat et