ben okadarına bişiy demiyordum usta dedim ya şu saate kadar bende tayyip tutuyordum die ama bu kadar da olmazki ya diziyi durdurup oy toplamak için kendi çıkıp konuşma yapıyor ama benim görüşüm kurtlarvadisi hayranlarından tepki alıcakdır
En güzel cevabı aşağıdaki arkadaş verdi sanırım sana

Sonuç olarak tayyibi izleyen adam her zaman izler, izlemeyen adamda zaten izlemez. Kurtlar vadisi yerine kendini koydu demek tamamen saçmalıktır.
Tepki Show Tv'ye gösterilmelidir. Sen programa katıldın senin yüzünden oynamadı dizi demek komik olur. Yeni bölümü yayınlamak isteselerdi çok rahat yayınlarlardı. Tamamen Show Tv ile alakalı bir mevzu.