• 19-11-2022, 15:06:09
    #19
    Kurumsal PLUS
    Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplamda 50.000₺ üzeri olmuştur muhtemelen Yanlış olmasın 50-70 arası diye hatırlıyorum
    Edit: Sadece @Sociware; hesabımız için kayıtlı 31.450₺ harcanmış
    Ne kadar reklam o kadar getirisi hocam allah arttırsın
  • 19-11-2022, 15:07:43
    #20
    Kurumsal PLUS
    Ben r10 verdiğim para 3000₺
    Kazandığım 65.000₺
  • 19-11-2022, 15:41:45
    #21
    Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.
  • 19-11-2022, 15:58:59
    #22
    Qui non proficit, deficit
    1050 TL, ve evet fazlasıyla getirisi oldu bana
  • 19-11-2022, 16:17:09
    #23
    🏆 SMM-PANEL.NET
    işini kaliteli yapan kişinin burada kazanmama şansı yok yeter ki emek versin.
  • 19-11-2022, 16:19:53
    #24
    ayoft.com
    50 bin kadar harcamışımdır, son 1-1.5 yıl içerisinde. Siz R10'a verdikçe o fazlasını veriyor, bu konuda çok bonkördür
  • 19-11-2022, 16:20:59
    #25
    20-25 bin lira vermişimdir, 3-4 katını almışımdır.

    Ne kadar işe yatırım = O kadar geri dönüt, markalaşma, network.

    Helali hoş olsun.
  • 19-11-2022, 16:24:09
    #26
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar reklam o kadar getirisi hocam allah arttırsın
    Sadece @Sociware; ile ortak projenin hesabına 10bine yakın ödedik
  • 19-11-2022, 16:26:21
    #27
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.
    Niye hocam biz vebalı mıyız? Ayrıca bu tür üyeliklerin olmasından niye rahatsızsınız? Hem platform kazanıyor, hem üyeliği alan adam kazanıyor.