Konu
Şuana Kadar r10 a ne kadar para ödediniz
19-11-2022, 15:41:45
#21
fasb
Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.