Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.