fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece silver üyelik aldım. 2014 senesinde. Alışverişlerimi de mümkün mertebe üyelik tipi normal insanlardan yapmaya çalışıyorum. Herkes bu şekilde yaparsa bu tür üyeliklere gerek kalmayacağını düşünüyorum.
Niye hocam biz vebalı mıyız? Ayrıca bu tür üyeliklerin olmasından niye rahatsızsınız? Hem platform kazanıyor, hem üyeliği alan adam kazanıyor.