Dostlarımdan hiçbiri doğum günümü hatırlamadı.
14
●444
- 17-11-2022, 18:42:56Nice hayırlı yıllara hocam. Konulariniza baktım iletişim numaranız vardır diye doğum gününüzü kutlayacaktim ama iletişim numarası bırakmamış siniz

Yaşim 40 oldu ve su zamanda çıkar ilişkisi olduğunu acı tecrubelerle anladım. O yüzden takmayın ve herkese ederi kadar değer verin. - 17-11-2022, 18:44:52Doğum gününüz kutlu olsunMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.Net Ailesi olarak
Biz unutmayız doğum gününüzü hatırladık ve size bugün için platin üyelik hediye ettik
- 17-11-2022, 19:00:36Karakte olarak takıntılı biri değilim fakat bu İnsanı değersiz hissetiriyor.Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 19:01:29Bi R10 ve bankalar kutladı hocam zaten.Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haberim var ve sizin huzurunuzda tüm ekibe teşekkür ederim.
