• 17-11-2022, 18:37:44
    #10
    mutlu yıllar hocam yeni yıl size gerçek dostluklar getirsin : )
  • 17-11-2022, 18:42:56
    #11
    Nice hayırlı yıllara hocam. Konulariniza baktım iletişim numaranız vardır diye doğum gününüzü kutlayacaktim ama iletişim numarası bırakmamış siniz

    Yaşim 40 oldu ve su zamanda çıkar ilişkisi olduğunu acı tecrubelerle anladım. O yüzden takmayın ve herkese ederi kadar değer verin.
  • 17-11-2022, 18:44:52
    #12
    HizliResim.Net
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşin dostum kardeşim dediğim doğum günlerini ezbere bildiğim arkadaşlarımın hiç biri doğum günümü hatırlamadı, kimse aramadı... Daha süre var diye de düşünmeyin, bu saatten sonra da o iş olmaz zaten adım gibi biliyorum

    Yanlış anlaşılmasın öyle illa kutlama yapılsın diye beklentim yok. Bu yazıyı da sizler kutlayın diye yazan biri değilim. Fakat dostlarım tarafından bilinmemek, hatırlanmamak insanın hafiften canını sıkıyor. Bazı insanlar ve özellikle benim bulunduğum yeni nesil artık büyük çoğunlukla çıkar ilişkisi için yaşıyor. Hatır vs nadirdir. Bunu iyi anladım.
    İşi düşünce konuşuluyor…
    En azından bu konu için 1 dakika sadece aransam fena olmazdı. Adeta kendimi kadro dışı bir futbol oyuncusu, okey 4. sü gibi hissediyorum. Biraz canım sıkıldı içimi dökmek istedim. Ne de olsa doğum günümdü…

    Canınızı sıktıysam tekrar hakkınızı helal edin. Herkese hayırlı bol kazançlı günler diliyorum.
    Doğum gününüz kutlu olsun

    R10.Net Ailesi olarak
    Biz unutmayız doğum gününüzü hatırladık ve size bugün için platin üyelik hediye ettik
  • 17-11-2022, 19:00:36
    #13
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba doğum gününüz kutlu olsun takildiginiz nokta çok boş bir nokta sevdiklerinizi bu yüzden yargılamanız bence hoş değil herkesin derdi başından aşkın kimse kimsenin doğum gününü hatirlamak zorunda değil şahsi fikrim çokta önemli bir gün değil büyütmeyin bence 😊
    Karakte olarak takıntılı biri değilim fakat bu İnsanı değersiz hissetiriyor.
  • 17-11-2022, 19:01:29
    #14
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun

    R10.Net Ailesi olarak
    Biz unutmayız doğum gününüzü hatırladık ve size bugün için platin üyelik hediye ettik
    Bi R10 ve bankalar kutladı hocam zaten. Haberim var ve sizin huzurunuzda tüm ekibe teşekkür ederim.
  • 18-11-2022, 00:16:17
    #15
    Play Console Alım ✅
    mutlu yıllar,boşverin