• 17-11-2022, 18:30:43
    #1
    Eşin dostum kardeşim dediğim doğum günlerini ezbere bildiğim arkadaşlarımın hiç biri doğum günümü hatırlamadı, kimse aramadı... Daha süre var diye de düşünmeyin, bu saatten sonra da o iş olmaz zaten adım gibi biliyorum

    Yanlış anlaşılmasın öyle illa kutlama yapılsın diye beklentim yok. Bu yazıyı da sizler kutlayın diye yazan biri değilim. Fakat dostlarım tarafından bilinmemek, hatırlanmamak insanın hafiften canını sıkıyor. Bazı insanlar ve özellikle benim bulunduğum yeni nesil artık büyük çoğunlukla çıkar ilişkisi için yaşıyor. Hatır vs nadirdir. Bunu iyi anladım.
    İşi düşünce konuşuluyor…
    En azından bu konu için 1 dakika sadece aransam fena olmazdı. Adeta kendimi kadro dışı bir futbol oyuncusu, okey 4. sü gibi hissediyorum. Biraz canım sıkıldı içimi dökmek istedim. Ne de olsa doğum günümdü…

    Canınızı sıktıysam tekrar hakkınızı helal edin. Herkese hayırlı bol kazançlı günler diliyorum.
  • 17-11-2022, 18:31:37
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Dost değillermiş demek ki
  • 17-11-2022, 18:32:15
    #3
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 17-11-2022, 18:32:48
    #4
    Bu işler artık dediğiniz gibi çıkar ilişkisi işi olmuş. Mutlu yıllar hocam
  • 17-11-2022, 18:33:04
    #5
    Hocam telefon numarası iletir misiniz?
  • 17-11-2022, 18:33:17
    #6
    Tüm sevdiklerinizle beraber hayırlı mutlu bir ömür geçirmenizi dilerim. İyiki doğdunuz, mutlu yıllar..
  • 17-11-2022, 18:33:22
    #7
    Kişisel Rütbe
    Doğum günün kutlu olsun hocam ben de bu sene yaşadım aynı olayı
  • 17-11-2022, 18:34:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba doğum gününüz kutlu olsun takildiginiz nokta çok boş bir nokta sevdiklerinizi bu yüzden yargılamanız bence hoş değil herkesin derdi başından aşkın kimse kimsenin doğum gününü hatirlamak zorunda değil şahsi fikrim çokta önemli bir gün değil büyütmeyin bence 😊
  • 17-11-2022, 18:35:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Vallahi hocam bu duyguyu er geç tatmak insana değersiz hissettiriyor. Bende yaşadım aynısı da o günden beri kimseden çıkar beklemiyorum onlar da benden beklemesin🙂
    Doğum gününüz kutlu olsun bu arada